Tele2 sug k*k
Hej Daniel,
Vi på Tele2 tycker att det är tråkigt att du har problem med din internetuppkoppling och vill få det att fungera för dig.
Vi rekommenderar att du går in på http://www.tele2.se/kundservice-bredband-sjalvhjalp.html och laddar ner vårt felsökningsprogram. I många fall räcker det med att använda detta program för att åtgärda felet. Skulle inte detta hjälpa är det snabbaste sättet att ringa vår tekniska support på 0772-25 25 25 som kan påbörja en felsökning direkt.
Om du har några frågor eller funderingar kan du gärna maila mig på [email protected].
Med vänliga hälsningar
Michaela Lindell, Tele2.
Det e väl inte första gången nätet lägger ner för dig? Hände väl för något år när du lira poker oxå?
Sjukt irriterande sånt. Hon borde erbjudit någon slags kompensation tycker man. Är väl snålkukar :(